måndag 7 februari 2011

ångest! ^^


En hel helg med Erik hos min moster :)
Och en tripp till Gekås :) Jösses vad pengar man kan spendera!
5 kassar och bara 7saker till mig själv... Känns ju jätte kul!
Köpte min egna alla <3 dag present från Erik oxå...
De va kanske inte vad jag hade planerat att göra :(

Dock inte mycket folk på gekås, men folk va lika duktiga som vanligt
ställer sig mitt i vägen för att titta på något.
Varför kan folk inte bara akta sig?
Gå in till kanten med din jä*la kundvagn så folk kan gå förbi.

Nu låter jag säkert jätte bitter,
men det är irriterande med folk som ställer sig i vägen :)

Vi storhandlade igen på vägen hem och de blev massa jox som vanligt!
Förstår inte hur det kan bli så? hihi
Angelica kom igår kväll och Erik åkte till Johan och kolla super bowl.
Jag och Angelica spelade ett nytt TP, gud vad knäppt de va! Inte alls som förr,
och med marker istället för att bara kunna gå runt.

Stannade hemma idag från jobbet, min rygg mår inte bra :(
Men jag ska jobba imorgon, även om jag har ont. Känns inte bra att missa jobb.

Har gjort våfflor till frukost och kaffe. :)
Mysigt och gott med något annat än bara smörgåsar :)
Nu ska jag bada och vila ryggen! puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar