lördag 29 januari 2011

Helgens...




Igår tittade Angelica förbi, vi var lata och beställde hem köpemat från onliepizza.se
sen tog vi ett glas, kollade tv.
Det slutade som vanligt med att Angelica sov på soffan ^^
...
07.00 Eriks klocka ringer och han ska till skolan och ha tenta...
En lyckopuss innan han gick :) *hoppas den fungerade*

Angelica och jag tog de lugnt, hon åkte hem, och jag va då ensam i en lägenhet med musiken på max!
Vad gör man då... Jo man städar!

Bytte gardiner, dammsög, dammade, vårtorkade och fixade disk å tvätt :)
Pappa kom å lämnade Buster :) Jag lagade god middag å bakade å hade mig :)

Erik kommer hem och vi käkar, nu har han dragit iväg för att göra stan osäker några timmar. Min käre bror och hans tjej kommer förbi och gör mig sällskap en stund :)

Och imorgon ska vi sova läääänge! och ta de lugnt! Äta gott och njuta av sista lediga dagen innan man ska till jobbet igen ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar